czwartek, 28 maja 2015

Róż i błękit dla dziewczęcia.

   Jakiś czas temu kupiłam w jednym ze sklepów internetowych kilka par błyszczących kryształów o szlifie rivoli. Gdy przyszły, pozachwycałam się ich barwami, tym jak odbijają światło, a potem schowałam do pudełka. Co jakiś czas wyciągałam kryształki, aby nacieszyć się ich pięknem, po czym ponownie lądowały w zamknięciu - to jeszcze nie był ich czas.
   Gdy w Kreatywnym Kufrze zobaczyłam foto inspirację #8 do dziewczęco - dziecięcej biżuterii, przypomniało mi się o moich błękitnych jak letnie niebo rivolkach.
  
foto. Jolania


   Zależało mi na ukazaniu pięknych szlifów kryształu, dlatego zrezygnowałam ze skomplikowanych, wijących się wzorów, imponujących oplotów koralikowych i wszystkiego, co mogłoby odwracać uwagę. Dodałam jedynie odrobinę złotych drobnych koralików i krople różowego kwarcu.

Efekty oceńcie sami:




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz