środa, 1 czerwca 2016

Serafinity po raz drugi.

   Pamiętacie mój wisior z serafinitem? Już jakiś czas temu został uzupełniony o kolczyki. Kolczyki mają kształt ósemki :) Dolny brzuszek zrobiony jest z okrągłego kaboszonu o wielkości 9 mm, a górny z kamienia owalnego 8/6 mm. W związku z tym, że wisior jest pokaźnych rozmiarów, a kolczyki z kamyczków o tym rozmiarze wychodziły niewielkie, postanowiłam dla dodania im gabarytu, zakończyć je koralikowymi frędzlami.


   A tak wygląda komplet :)


   Zdarza mi się zacząć coś i nie skończyć, albo zainwestować w materiały i nie zacząć pracy. W związku z tym postanowiłam się zdyscyplinować i zrobiłam listę zaczętych projektów. Postanowiłam nie zaczynać nic nowego dopóki nie wykreślę z niej wszystkich 14 punktów. Trzymajcie za mnie kciuki :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz