sobota, 28 maja 2016

Romantyczność zamknięta w wisiorze...

   Minęło już ponad rok, jak kupiłam piękny plaster agatu - niesamowity, bo nie do końca wyszlifowany, z chropowatymi brzegami pokrytymi jakby jasnoróżowym nalotem. Już dawno postanowiłam oprawić go w koraliki i przybrać koralikowym kwieciem. Jako, że rok temu moje zdolności beadingowe były znacznie mniejsze i nie potrafiłam sama zrobić kwiatków z koralików zaczęłam poszukiwać odpowiedniego tutorialu. Prób było wiele, ale zawsze było coś nie tak, a to kwiatek był zbyt duży, a to za płaski, a to nie pasował do projektu.... w końcu się zniechęciłam, a materiały i piękny kamyk zamknięte w oddzielnym pudełku powędrowały na półkę czekając na lepsze czasy. 
   Gdy zobaczyłam baner reklamujący kolejne wyzwanie na konkurs Royal Stone - Romantyzm i Romantyczność, od razu coś zakrzyknęło w moim umyśle, przecież Romantyczność to temat dla mojego wisiora z agatem. Wyciągnęłam różowy kamień i kilka odcieni koralików Toho i zabrałam się do szycia. Tym razem nie miałam problemów z kwiatkami, jakoś wiedziałam jak je zrobić.


 Wisior zawiesiłam na sznurze koralikowo - szydełkowym z melanżu koraliów Toho w kolorach: Opaque Lustered White, Inside Color Rainbow Crystal Strawberry, Inside Color Gray Magenta Lined, Inside Color Montana Blue Oxblood Lined.



   Jeśli podoba wam się moja wizja romantyczności, zapraszam do głosowania poprzez polubienie zdjęcia dostępnego tutaj.
    A tak wygląda fotografia zgłoszona przeze mnie na konkurs oraz baner z inspiracją.






  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz