środa, 1 lipca 2015

Komplet biżuterii w kolorach jesieni

   Właściwie nie miałam w planach brania udziału w konkursie RS do jesiennej inspiracji, ale gdy zadzwoniła do mnie koleżanka z prośbą o uszycie kompletu biżuterii w brązach z dodatkiem pomarańczy, wiedziałam, że moja praca na ten konkurs trafi.
   


   Z pudełka z koralikami wyciągnęłam kupione ponad rok temu bawole oko. Kamień ten jest jedną z migotliwych odmian kwarcu o pięknej brunatnej barwie. Szczególnie zachwycał mnie największy, owalny  kwarc poprzecinany pasami w kolorach od brunatno-czerwonego po jasnobrązowy. 



   Do bawolego oka dodałam perełki w kolorze cappucino i brązowe koraliki Toho. Wszystko zostało obszyte sznureczkami sutaszu. Naszyjnik i klipsy zakończone są posrebrzanymi chwostami.




  Jeżeli podoba Wam się moja praca, to proszę o lajki :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz