czwartek, 24 listopada 2016

Sutasz w kontrastowych barwach

     Lubię połączenie zieleni z czerwienią. Chociaż może się niektórym wydawać odważne takie połączenie kolorów, mi bardzo pasuje i wydaje się naturalne, w końcu w naturze te kolory współgrają ze sobą znakomicie. Pomyślcie tylko o czerwonych makach wśród zielonych traw. 
    Do stworzenia naszyjnika w tych właśnie kolorach użyłam pięknej chryzokoli w zielono - morskim kolorze. Oplotłam ją czerwonymi koralikami Toho i pasmami sutaszu. W moim projekcie szyje oplatają kulki soczystego czerwonego koralu i zielonej chryzokoli.


   Jesienna aura nie sprzyja fotografowaniu, więc trochę czasu spędziłam, żeby przynajmniej jedno zdjęcie było ostre i przedstawiało w miarę rzeczywiste kolory biżuterii. Mam nadzieję, że i wam się spodoba mój kontrastowy naszyjnik.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz