niedziela, 23 lipca 2017

Dwaj bracia ;)


   Jakiś czas temu udało mi się kupić dosyć sporych rozmiarów kaboszony różowego kwarcu w kształcie prostokąta. Oba kamienie zostały oprawione w koraliki Toho, Fire Polish i sutasz w odcieniu szarości i różu. 
Najpierw powstał jeden z przewagą szarego koloru. Powędrował on do Agnieszki w ramach wymianki na dzień dziecka.

  
   Jakiś czas później uznałam, że projekt tego wisiora był udany, więc czemu go nie powtórzyć. Nie lubię robić czegoś dwa razy tak samo, więc w wisiorze nr 2 wprowadziłam niewielkie modyfikacje. I tak oto powstał młodszy brat mojego biżutka ;)

  
Która wersja podoba Wam się bardziej?

   Przy okazji pochwalę się prezentami, które otrzymałam w ramach wymianek na dzień dziecka i z okazji urodzin od wspaniałych artystek Moniki i Barbary :)

Prezent urodzinowy od Barbary.

Wymianka od Moniki.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz