piątek, 5 maja 2017

Bransoletka po Polsku

   Moja ostatnia sutaszowa bransoletka cieszyła się dużym zainteresowaniem na facebooku. Postanowiłam więc jej wzór powielić w innych wersjach kolorystycznych. Na pierwszy ogień poszedł czerwony z domieszką bieli, a to ze względu na tematykę royalowego konkursu - Polska. 
Do wykonania bransoletki użyłam czerwonego metalizowanego sznurka i kilku pasm białego sutaszu. Oplotłam nimi pastylkę białego korala. Tam gdzie w srebrno- granatowej wersji bransoletki były fasetowane koraliki, doszyłam koral w kształcie ryżu. Bransoletkę uzupełniają koraliki toho i łańcuszek w kolorze srebra. dodałam jeszcze zawieszkę w postaci dwóch kuleczek - oczywiście białej i czerwonej (na zdjęciu biała jest niestety słabo widoczna).

   
Mam nadzieję, że podoba Wam się moja wizja polskiej bransoletki :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz